Csapatfejlesztő- és építő tréningek

A csapatépítő foglalkozások túlmutatnak a hagyományos tréningeken, amelyek létjogosultsága mellé – valljuk be őszintén – sokszor a fásultság társul. A lovakkal való munka kizökkentheti a csapatot az eddig megszokott mintákból, lehetőség nyílik egy újfajta együttműködésre, csapatjátékra, miközben szem előtt tartjuk az előzetes megbeszélés során meghatározott célokat. A hatékony munka mellett a csapat tagjai feltöltődnek, ráláthatnak egyéni és csapatban való működésükre, amelynek felismerése sokszor magától meghozza kívánt változást. Az új, szokatlan helyzetnek köszönhetően a csapat tagjai felismerhetik saját és a csapat eddig rejtett képességeit, valamint olyan megoldási stratégiáit, amelyekre eddig talán nem is gondoltak.

A tréningek időtartama:  fél (négy órás) vagy egész napos (hat órás) foglalkozások.

Ár: megegyezés szerint.

Csapatépítő témák többek között:

  • erősségek és csapatpotenciál felfedezése
  • a közös munka irányvonalának meghatározása
  • az egyéni és közös érdek közötti egyensúly megtalálása
  • együttműködés és kommunikáció fejlesztés
  • hatékonyság a feladatokban
  • változásmenedzsment, Vuca-ready kialakítása, agilitás

(A közelben kirándulóhelyek, erdő és más kikapcsolódási lehetőségek találhatóak, így a lóasszisztált tréningek akár egy hosszabb csapatépítő hétvége részét is képezhetik. Igényes szálláshelyekkel kapcsolatban is szívesen nyújtunk segítséget.)

Ha maradt még kérdésed…

A foglalkozásokon való részvételhez előzetes lovastudásra nincs szükség, a lovakkal végzett gyakorlatok során a földről, a hátukra való felülés dolgozunk velük.

A lóasszisztált foglalkozások részét nem képezi sem gyógyítói, sem természetgyógyászati, sem pedig pszichoterápiás tevékenység.

A Natívmethod módszere egy kísérleti tanulási forma, ami a lóval való kapcsolódáson alapul.
Az állat-asszisztált tanulás kategóriájába esik (AAL- Animal Assisted Learning).
Mentálisan és fizikailag egészséges emberekkel dolgozunk, önismereti szinten, az élmények tudatosításán keresztül.
A résztvevő új helyzetben, új ismereteket szerezhet saját magával és a működésével kapcsolatban, teret kap a kísérletezés, a cél helyett a folyamatra kerül a fókusz.