Vezetőfejlesztés lovakkal

Megtalálni a hozzánk illő vezetői stílust, egyértelműen és szavahihetően kommunikálni, magabiztosnak, szuverénnek, elismertnek lenni, feladatokat hatékonyan megoldani, akár nyomás alatt is, együttműködve, de mégis hatékonyan vezetni – olyan képességek, tulajdonságok ezek, amelyekre szüksége van a „jó” vezetőnek”. A lovak mellett mindez könnyen, természetesen tanulható: ezek a közel hatszáz kilós állatok folyamatosan vezetőt keresnek magunknak, olyan vezetőt, aki mellett biztonságban érzik magukat, akit érdemes követni. A vezetőfejlesztő tréningek során a „jó vezető” tulajdonságai, képességei vannak fókuszban. Elméletben ezekről sokat lehet olvasni, beszélni, tisztán látni, érezni azonban a gyakorlatban lehet: megtapasztalni azt, hogy milyen egy lóval a tréning során együttműködve dolgozni, egyértelművé, élettel telivé. „valódivá” teheti azt, amiről előtte csak a szavak szintjén volt tudomásunk.

A tréningek időtartama: két órás (rendszeres), fél (négy órás) vagy egész napos (hat órás) foglalkozások.

Témák többek között:

  • vezetői stílus tudatosítása, stílusok egyensúlya
  • helyzetfüggő vezetés
  • saját erő agresszivitás nélküli alkamazása
  • tiszta és érthető kommunikáció
  • dicséret és visszajelzés
  • új helyzetekben való reakciók, cselekvés
  • stresszkezelés
  • saját viselkedési minták felismerése
  • erősségek és fejlesztendő területek tudatosítása
  • önbizalom nehéz helyzetekben

Előzetes lovastudásra nincs szükség.

Ár: megegyezés szerint.

Ha maradt még kérdésed…

A lóasszisztált foglalkozások részét nem képezi sem gyógyítói, sem természetgyógyászati, sem pedig pszichoterápiás tevékenység.

A Natívmethod módszere egy kísérleti tanulási forma, ami a lóval való kapcsolódáson alapul.
Az állat-asszisztált tanulás kategóriájába esik (AAL- Animal Assisted Learning).
Mentálisan és fizikailag egészséges emberekkel dolgozunk, önismereti szinten, az élmények tudatosításán keresztül.
A résztvevő új helyzetben, új ismereteket szerezhet saját magával és a működésével kapcsolatban, teret kap a kísérletezés, a cél helyett a folyamatra kerül a fókusz.